XIV Zlot Buldożków francuskich

W dniu 9 września 2012 odbył się XIV zlot miłośników buldożków francuskich. Wydarzenie to było dla mnie wspaniałym przeżyciem z dwóch powodów. Przede wszystkim dlatego, że kolejny raz mogłam zaprezentować swoje umiejętności częstując wszystkich słodkimi babeczkami. Jestem też fanką rasy i obie z moją buldożką Ritmusią kochamy zloty :-)
Poniżej fotorelacja z imprezy :-)



Nasze stoisko na zlocie - poczęstunek dla  gości był darmowy - dobrowolne wpłaty zostały przekazane na rzecz towarzyszenia Adopcje Buldożków :-) Przez cały czas dzielnie mi pomagała moja kochana córeczka Zuzia :-) 










Chwila przerwy na szaleństwo - Zuzia i Ritmusia :-)










I na koniec - najmniejszy uczestnik zlotu - 9 tygodniowy nie-buldożek ;-)




0 komentarze:

Prześlij komentarz